Monday 31 May 2010

Listy do Pavitrama - 3



Listy do Pavitrama 3

26.03.02 NVM

Haribol Pavitram!

Pokłoniki.
Wiesz jakie mamy tu ostatnio upały? Co Hiszpania to nie jakaś tam zawiana Polska, ale za to, że sobie pofolgowałem trochę na słońcu cała twarz mnie piecze. Oprócz tego zacząłem działać w polu, a dokładnie mówiąc zreperowaliśmy jedną ze szklarni na domek dla pawi, bo bez tego to byśmy raczej nic tu nie wyhodowali - ptaszyska wyjadają każde zasiane ziarno.

Miałem też trochę trudności z jednym z szefów, ale już dobrze, Kryszna pomógł przejść ten kryzys, gotowałem też dziś obiad (sabji z czerwonej kapusty i pulao) i śpiewałem Gaura-arati i jeszcze zjeżdżałem po poręczy schodów i trochę mnie teraz boli kręgosłup. No i nic więcej. To krotki list, żeby po prostu przypomnieć Ci, że jestem.

Twój sługa
Madhavendra

PS. Tulasi przesyła Ci obrazek Sarasvati na pamiątkę, no i pozdrowienia

No comments:

Post a Comment